..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 26 sierpnia 2017

(66) BKS STAL - KGHM Polkowice

III liga, grupa III
Derby przegrane za nami i wszyscy mówią sprawiedliwe ale że sędzia ze szczewa oszust to już nikt nie napisał, gospodarze tylko jedna żółta kartka a z Naszej strony trzy poważne kontuzje. Dlatego zrezygnowałem z wizyt na stadionie w Cygańskim Lesie , jedynie jak My będziemy grali. Dzisiaj cięzki mecz przed Nami, tylko czternastu zawodników do gry.



BKS - STAL: KOZIK - KARETA, RADOMSKI, CAPUTA  (61 min. BEZAK), CZAICKI, SOBALA, PIECZUR, KARCZ, DZIONSKO, FERFECKI (73 min. KLAMA), JARNOT.

obawiałem się tego meczu, bo było wiadomo ze goście to mocna drużyna, a u Nas wiadomo braki w zawodnikach. No i niestety również sędzia nie był Nam przychylny, karny ( na szczęście nie wykorzystany), czerwona kartka (kolejne osłabienie). A tak patrząc na całe spotkanie, goście byli po prostu lepsi, bo strzelili tą ważną bramkę. Wreszcie był catering na stadionie, wiec trochę jedzenia poszło, ale najważniejsze to piwo było dostępne. Kibice trochę tam pośpiewali i było dobrze.
bilet: karnet
widzów:





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz