..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 20 grudnia 2017

(85) Stomil Olsztyn - Tarnovia Basket Tarnowo Podgórne (koszykówka)

II liga Grupa A




93 : 83
(15:22, 31:25, 17:15, 30:21)

Najwięcej punktów: 
24 - Piotr Janowski(Tarnovia)
23 - Rafał Chudzik, Wiktor Specyalski(obaj Stomil)
21 - Ante Markoć(Stomil)

pracując w Olsztynie, byłem już na meczu piłkarzy, piłkarek, siatkarzy, więc teraz czas zobaczyć w akcji miejscowych koszykarzy. Mecz dla mnie szczególny, gdyż w barwach gospodarzy gra mój znajomy z którym miałem okazje pracować, czas najwyższy zobaczyć jaki z Niego sportowiec. Patrząc na tabele rozgrywek, to gospodarze bardzo słabo, bo zaledwie trzynaste miejsce ( liga składa się z czternastu drużyn), no a goście są na miejscu jedenastym. Stomilowcy mają jeden mecz mniej i trzy punkty straty, więc zapowiada się ciekawe spotkanie. Pierwsza kwarta spotkania należała do gości, zaskakiwała łatwość zdobywania punktów, zaś gospodarze o każdy punkt ciężko musieli walczyć. Kolejne dwie części spotkania, to mniej więcej wyrównany pojedynek i gonienie gospodarzy żeby goście za bardzo nie odskoczyli punktowo. Czwarta kwarta to już dominacja gospodarzy. Fajna sprawa u Stomilowców że gdy ich Chorwacki rozgrywający został szczelnie pokryty, reszta drużyny grała swoje, a za rozgrywanie wziął się wszechstronny Wiktor Specyalski. Na trybunach bardzo fajna atmosfera, zwłaszcza bardzo młodzi Ultrasi (4 osoby) którzy nie zwracając uwagi na nic, przez cały mecz dopingowali swoich pupili.
bilet: 5 zł
widzów:
















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz