..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 13 stycznia 2018

Już trenują !!!

 Trening
Co prawda, miałem być dzisiaj na X Patriotycznej Pielgrzymce Kibiców na Jasnej Górze, lecz niestety, sprawy Rodzinne wzięły górę i musiałem zostać w Domu. Więc skorzystałem z okazji i odwiedziłem stadion na górce,gdzie odbywał się kolejny trening piłkarzy Naszego BKS STAL w przerwie zimowej. Wiadomo już od dłuższego czasu, że w sekcji piłka nożna BKS brak pieniędzy, a to oznacza że nie wszyscy chcą grać w biednym klubie. Taki płonący klub, powinno opuścić się po sezonie, żeby zachować się z honorem, lecz jak to zawsze bywa, wszędzie znajdą się szczury, które uciekną wcześniej. Ale zostawmy te patałachy, ważne co obecnie. Trener Dariusz Mrózek, oraz Janusz Marzec (Trener Bramkarzy)mają na razie do dyspozycji siedemnastu zawodników (tylu było dzisiaj), co prawda jeszcze nie wszyscy mają kontrakty, ale widać ze treningi podobają się zawodnikom. Co z tego wyniknie, zobaczymy już za tydzień w pierwszym meczu sparingowym.






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz