..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 18 stycznia 2018

(1) Stomil Olsztyn - Trefl II Sopot (koszykówka)

II liga, grupa A
 

74 : 79
(22:18, 14:20, 23:20, 15:21)



Najwięcej punktów:
17 - Ante Markoć                                                                     12 - Patryk Pułkowski
13 - Bartłomiej Reszka                                                             12- Mateusz Kowalski
12 - Mateusz Kulis, Rafał Chudik
10 - Wiktor Specyalski

 Poprzedni rok zakończyłem meczem koszykówki, drużyny Stomilu, no a w tym rozpocząłem. Tym razem nie przyniosłem szczęścia gospodarzom w odniesieniu zwycięstwa. Choć po pierwszej wyraźnie wygranej kwarcie, wydawało się że będzie to spokojna wygrana koszykarzy Stomilu. No ale niestety już w drugiej kwarcie, coś się zacięło u gospodarzy, jeżeli chodzi o zdobywanie punktów.bardzo ciężko im to wychodziło. Zaś goście punktowali bez żadnych problemów. Jeszcze po trzeciej kwarcie, odżyły nadzieje że to gospodarze wyjdą jednak zwycięsko z tej partii. No ale w ostatniej czwartej kwarcie, znowu zaczęły się schody. Choć jeszcze na osiem sekund przed końcem meczu, była szansa na remis i dogrywkę. Lecz nieprzemyślany błąd Trenera Stomilu, zaprzepaścił tą szanse. Był to jednak dobry twardy mecz. Tym razem publiczność dopisała, mozna smiało powiedzieć że był komplet, na tej nie dużej hali OSiR
 bilet:5 zł
widzów: 











 a jednak facebook wygrał z koszykówką
























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz