..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 2 lutego 2018

(5) OKPR Warmia Energa Olsztyn - KS Sokół Kościerzyna (piłka ręczna)

I liga, grupa A


24 : 25 
(15 : 13) 

pierwszy mój mecz ligowy piłki ręcznej mężczyzn i mogę powiedzieć że się nie zawiodłem. Gospodarze to trzeci zespół ligi, no a goście są liderem. Dobry i jak to w ręcznej siłowe, a nawet czasem brutalne spotkanie. Przynajmniej tak to wyglądało z trybuny. Gospodarze prowadząc przez całe spotkanie, można śmiało powiedzieć że przegrali na własne życzenie. Sporo zmarnowanych pewnych sytuacji i mecz przegrany. Bardzo słabi sędziowie, popsuli to widowisko. W hali Urania, była otwarta tylko jedna ( ta mniejsza) trybuna, no i brakło miejsca, sporo osób stało przez cały mecz. Na uwagę zasługuje spiker prowadzący mecz, widać ze gościu żyje tym wszystkim co się dzieje na boisku i potrafi pociągnąć fanów do gorącego dopingu.
bilet: 8 zł
widzów:



























































 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz