..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 28 marca 2018

(18) Miedź II Legnica - BKS STAL

III liga, grupa III




BEZAK (37'),
KARETA (87'),
CZAICKI (90' karny)

BKS STAL: BRUCHAJZER - KARETA, RADOMSKI (84 min. FERFECKI), BEZAK (79 min. SZCZUREK), PIELICHOWSKI, MUSIOŁ, CZAICKI, SOBALA, PIECZUR, KARCZ, TONIA.

    Pierwszy mecz wyjazdowy w tej rundzie Mojego BKS STAL i od razu mecz w Legnicy, gdzie jak gdzie ale do Przyjaciół zawsze trzeba pojechać i to nie ważne w jaki dzień wypada mecz. Ciekawe kiedy to zrozumieją inni kibice. Niezła gra Bielszczan w pierwszej połowie, udokumentowana bramką, choć sytuacji z obu stron nie brakowało. Niestety chwila nieuwagi po przerwie i już mieliśmy remis. Nerwowa sytuacja na boisku była do samego końca meczu i dopiero wtedy piłkarze BKS - u pokazali klasę. Gra się do końca, czego efektem były dwie bramki i wielka radość piłkarzy na środku boiska po skończonym spotkaniu. Na trybunie obecnych około 25 Kibiców BKS STAL, wspomagani przez przyjaciół z Miedzi. Wielkie dzięki za miłe przyjęcie szczególnie dla Fanów Starej Wiary.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz