..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 28 kwietnia 2018

(23) BKS STAL - Górnik II Zabrze

III liga, grupa III


BKS STAL: BUCHAJZER - MĄCZKA, KARETA, RADOMSKI(83 min. FERFECKI), BEZAK(80 min. OCZKO), PIELICHOWSKI(61 min. KARCZ), MUSIOŁ, CZAICKI, SOBALA, SZCZUREK, TONIA.

No cóż można napisać o takim meczu? Nie raz wydaje mi się że piłkarze reprezentujący Czerwono - żółto - zielone barwy, co któryś mecz, zapominają jak się strzela bramki. Może te bramki są za małe? no ale przecież nieraz udaje im się strzelić. Że sędzia nie zauważa jak piłkarze przeciwnej drużyny odbijają piłkę ręką? Przecież od dawna wiadomo że co drugi sędzia to sprzedajna św...a.Niestety tu nie Grecja, nie wolno z bronią na boisko, a nie raz by się chciało 😃. Ale przecież żeby wygrać mecz, wystarczy tylko a może aż strzelić celnie do bramki przeciwnika. Najbardziej szkoda Naszych trenerów: Darka i Janusza, co oni muszą przezywać na tej ławce, widząc takie zmarnowane sytuacje. Na temat frekwencji nie ma co pisać, choć widać że Kibice pomału wracają.

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz