..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 28 kwietnia 2018

Zagłębiowski Horror Show

   Mój pierwszy udział w takich zawodach, szczerze to nawet w telewizji nie oglądam takich zawodów, no ale, tutaj wystąpią przecież Bracia ze szlaku Kibicowskiego, więc moja obecność jest wskazana. No i mogę szczerze powiedzieć że był to super Gala. Zwłaszcza że Nasz reprezentant ADRIAN wygrał w wspaniałym stylu, zresztą można śmiało powiedzieć że cała Kadra Zagłębiowska wspaniale się pokazała.
 MMA 80,5 kg: Adrian Błeszyński (Sportowe Zagłębie) vs Marius Bagdonas (Litwa)
K-1 88 kg: Artur Kula (Sportowe Zagłębie) vs Damian Pasiek (Paco Team Katowice)
MMA 69 kg: Paweł Borawski (Sportowe Zagłębie) vs Krzysztof Bieniek (Fightman Bochnia)
K-1 57 kg: Karol Wójcik (Sportowe Zagłębie) vs Robert Soboń (Kickboxing Kielce)
MMA 84 kg: Mariusz Ostapowicz (Sportowe Zagłębie) vs Mateusz Szklarz (Octagon Żory)
K-1 64 kg: Maksymilian Włodarczyk (Sportowe Zagłębie) vs Zygimantas Linauskas (Litwa)
MMA 84 kg: Adrian Dudek (Sportowe Zagłębie) vs Raimundas Krilavicius (Litwa)
K-1 84 kg: Jakub Pokorski (Sportowe Zagłębie) vs Patryk Rogóż (Fightman Bochnia vs
MMA 80 kg: Adrian Grzelak (Dass Berserkers Team Bielsko-Biała) vs Deividas Kaklauskas (Litwa)

 Wspaniale było zobaczyć koncert legendarnej grupy HORROR SHOW !!!!
No a na trybunach, to dopiero szaleństwo, były głośne śpiewy, no ale to chyba normalne gdy walczą Zagłębiacy. Gościnnie na jednej walce na trybunie zasiedli kibice Ruchu Chorzów, żeby wspierać swojego przedstawiciela. Wielkie dzięki dla Kibiców Zagłębia za gościnę. Zdjęć z walki Naszego przedstawiciela niestety brak, gdyż byłem zajeęy dopingiem 😊















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz