..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

wtorek, 1 maja 2018

(24) Pniówek Pawłowice - BKS STAL

III liga, grupa III


No cóż strzelców bramek nie muszę pisać, gdyż zawodnicy grający w Naszych Barwach, jakoś nie potrafili wcelować się w wymiary 7,32 x 2,44.
      Składu też nie napisze bo po takim meczu szkoda czasu. Meczu? no właśnie, gospodarze to walczyli bo zależy im na utrzymaniu, no a goście, rozgrywali, biegali po boisku, no nie wszyscy, boczny obrońca truchtał, biedak jak się wybrał na środek boiska, to gdy wracał na swoją pozycję to gospodarze wracali już po udanej bramkowej akcji. Szczerze powiedziawszy to nie wiem co można jeszcze napisać po takim meczu. Może jedynie że szkoda mi Trenera, bo patrząc na popisy swojej drużyny, można się załamać, jak można w dwa tygodnie zapomnieć gry w piłkę. Na meczu obecni Kibice BKS STAL, ale niestety nie wytrzymali tej żenady i pojechali wcześniej.
bilet: 10 zł
widzów: 150 (50 BKS)


































Darek wylosował piłkę
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz