..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 3 czerwca 2018

(31) Zagłebie Sosnowiec - Gks Tychy



ZAGŁĘBIE: KUDŁA - WRZESIŃSKI, JĘDRYCH, CICHOCKI, PUCHACZ, MULARCZYK (64 min. MALHEIRO), MILEWSKI, BANASIAK (77 min. SANOGO), NOWAK, CRISTOVAO (69 min. KUMOR), LEWICKI - Dariusz DUDEK (Trener)

Sam mecz nie miał już ważniejszego znaczenia, ale trochę szkoda że na pożegnanie pierwszej ligi mecz przegrany. Cieszy za to komplet publiczności, żal że nie było tak przez cały sezon.Po za tym, było wszystko co powinno być, czyli oprawy, racowisko....... . No jedynie to był odczuwalny brak piwa, dostępne jedynie w kawiarni za trybuną główną, ale żeby tam wejść, to tylko z listy czy karnetu, nie wiem. Zresztą dotarłem tam również ( Dzięki Witek). No a po meczu to już tylko świętowanie, my poszliśmy do pobliskiego baru, było ekstra, śpiewy i mnóstwo piwa. Następny mecz ZAGŁĘBIA już w Ekstraklasie.Na meczu poznałem się z Marko kibica Zwickau ( wydawca BLICKFANG ULTRA)
bilet:gratis
widzów: 4950

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz