..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 15 lutego 2020

(5) BKS STAL - Cukrownik Chybie (sparing)

mecz sparingowy


1:0 MAJ 23'
1:1 Bodziony 43'k
2:1 GALA 52'
3:1 SZWARC 64'
4:1 SYLWESTER 71'
5:1 SZWARC 81'
 BKS STAL: SYC (JURASZEK) - WIDUCH, MAŁACZEK, KRAWCZYK, KALAMUS, GALA, SMOK, MAŃKUS, FRYDEL, MAJ, SZWARC wystąpili również: KOROTKOV, TAŃSKI, BORUTKO, CHMIEL, SYLWESTE

Wreszcie znalazłem czas żeby zobaczyć w tym roku po raz pierwszy mecz Mojego BKS STAL, to już trzeci mecz sparingowy przed rundą rewanżową ale lepiej brzmi wiosenną. Nastąpiły zmiany w drużynie, kilku zawodników odeszło szkoda że nie potrafili dokończyć sezonu, ale to może nawet lepiej bo jak maja się źle czuć w drużynie to niech sobie lepiej grają gdzie indziej.Goście to Nasz przeciwnik z poprzedniego sezonu. Pogoda dopisała więc i mecz się dobrze oglądało i można śmiało powiedzieć że był to udany mecz, choć w pierwszej połowie było to wyrównane spotkanie, no ale druga to już wyraźna Nasza przewaga co piłkarze udowodnili strzeleniem czterech bramek. Fajna sprawa że w meczu pokazali się Nasi juniorzy, tak naprawdę to nie wiem co o tym myśleć, choć mam nadzieję że zrozumieli że BKS STAL to my Wszyscy i nie ma co strzelać focha, tylko trenować i grać dla dobra czerwono - żółto - zielonych. Z dobrej strony zaskoczył Nas kapitan drużyny Dominik CHMIEL, który tym razem nie stanął w bramce a zagrał w polu, co bardzo cieszy ze jest takim uniwersalnym zawodnikiem. No i nie można również zapomnieć o trybunach, tam oczywiście prym wiodła grupa Old School i nawet na meczu sparingowym było głośne śpiewanie ku chwale Naszego BKS STAL.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz