..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 8 maja 2021

(10) BKS STAL - Pionier Pisarzowice

 

  liga okręgowa grupa V
spadkowa
 Bielsko-Biała - Tychy

                                                                    


1:0 MACIĄŻKA 5'
     2:0 GRABOWSKI 48'
          3:1 KUŚMIERCZYK 73'

BKS STAL: SYC - KALAMUS, MAŁACZEK, DŁUGOSZ, MACIĄŻKA, BORUTKO, KUŚMIERCZYK (79 min. ZIÓŁKOWSKI), POLAŃSKI (88 m. KUBICZ), JURA, MAJ, GRABOWSKI (88 min. DANCIK)

  Bardzo byłem ciekawy postawy Naszych piłkarzy w dzisiejszym meczu dlatego że bardzo liczyłem że wreszcie zaskoczy to coś co chyba jednak brakowało w dwóch poprzednich no i mogę powiedzieć ten dzisiejszy mecz to był najlepszy, było wszystko czego oczekiwali Kibice Bialskiej Stali, pomimo czerwonej kartki znów za dyskusje piłkarze Nasi zagrali bardzo dobre spotkanie i nie było zauważalne brak jednego zawodnika. Bramki wszystkie piękne ale przy tej drugiej to było pokazane że trzeba walczyć do końca. Pomimo dużej nerwowości po tej czerwonej kartce i stracie bramki obie sytuacje kontrowersyjne ze względu na reakcje sędziów wszystko dobrze się skończyło.

JESTEŚMY BKS STAL I WALCZYMY DALEJ.














  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz