..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 22 maja 2021

(12) ZAGŁĘBIE Sosnowiec - GKS Jastrzębie

 

Fortuna I Liga

                                                
1:0 Masłowski 10'
2:0 Sobczak 53' (k)
3:0 Ambrosiewicz 77'

ZAGŁĘBIE: Stępniowski - Ryndak, Duriśka, Machała, Gojny (89 min. Mociak), Miśak (80 min. Gregória), Korzeniecki (70 min. Seedorf), Ambrosiewicz, Oliveira, Masłowski, Sobczak (89 min. Maja)

JASTRZĘBIE: Drazik - Słodowy, Bondarenko, Szczesniak, Witkowski (46 min. Niewiadomski), Jadach (61 min. Apolinarski), Bielak, Zejdler (46 min. Szczepan), Mróz, Kulawiak (46 min. Ali), Rumin.
widzów: 774

Oj dawno nie słyszałem na Ludowym głośnego BKS Bielsko w wykonaniu Kibiców Zagłębia a to wszystko wiadomo przez tą pandemie. Mimo fatalnej pogody wybrałem się na mecz do Sosnowca bo przecież trzeba wspomóc Braci w walce o utrzymanie się w pierwszej lidze i myślę że pomogłem  😀
 gdyż pewna wygrana pozwoliła na odskoczenia na sześć punktów od strefy spadkowej. Głośny fajny doping towarzyszył piłkarzom przez całe spotkanie. Gościnnie na sektorze Zagłębiaków obecna stu osobowa fanów z Jastrzebia.
Dziękuje za gościnę i do następnego spotkania.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz