..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 30 lipca 2021

(24) Czarni Jaworze - BKS STAL

1 runda podokręgu Bielsko - Biała


             

       4:1 MAJ 78'
       4:2 MAJ 84'

BKS STAL: SYC - ZIÓŁKOWSKI, DANĆIK, KRAWCZYK, MACIĄŻKA, MAŁACZEK, MAJ, JURA, BORUTKO, TAŃSKI, DZIADEK (46 min. MIŁOWSKI)

A miało być tak pięknie ale niestety na razie jest  normalnie ale mam nadzieje ze to dopiero ten okres przygotowawczy i jeszcze mamy dwa tygodnie, był to bardzo ciężki mecz dla naszych piłkarzy zwłaszcza ze w kadrze na mecz było tylko dwunastu zawodników a gdzie reszta to ciekawe pytanie. Gospodarze wygrali zasłużenie i nawet mogli strzelić więcej bramek zwłaszcza na samym początku meczu. Trudno odpadamy z pucharów do których chyba nikt nie podchodził tak że musimy wygrać dla nas najważniejsza powinna być liga i na to trzeba liczyć. Fajnie że pomimo wakacji na stadionie pojawili się Kibice BKS STAL. Działacze gospodarzy jak zwykle spisali się na medal była kiełbaska z grilla no i piwko i wszystko po pięć złotych nawet bilet którego niestety nie było.

bilet: 5 zł
widzów: 100

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz