..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 8 sierpnia 2021

(25) GLKS Wilkowice - BKS STAL (sparing)

 

mecz sparingowy
                                                                         


  1:0 MAJ 17'
                   2:0 ZIÓŁKOWSKI 79;

BKS STAL: SYC (MIŁKOWSKI) - DZIADEK, KRAWCZYK, ZIÓŁKOWSKI, BORUTKO, DANĆIK, MAJ, WIDUCH, O.TAŃSKI, R.TAŃSKI, oraz SMOK, JURA, MOSSENTSEV 
+ 2 TESTOWANYCH

To taki trochę dziwny mecz sparingowy bo przecież dzień wcześniej gospodarze zagrali spotkanie pucharowe no ale patrząc na skład to nasza obrona również gdzieś zaginęła a to wszystko przez zamieszanie mecz przecież miał być rozegrany w sobotę. Co do gry to niektóre akcje w wykonaniu naszych piłkarzy były przyszłościowe czyli takie na jakie czekamy, wydaje mi się że to wszystko chyba idzie w dobrym kierunku tylko trzeba się zgrać a czasu coraz mniej może trzeba zrobić jakąś imprezę żeby piłkarze zaczęli na boisku rozmawiać jednym językiem. My Old Schoole mamy w tym praktykę jeżeli chodzi o imprezowanie więc jakby co to dajcie tylko znać  :-)
Fajny wyjazd nie patrzeć na wynik .zwłaszcza że autobusem numer 57.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz