..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 29 września 2012

Aritma Praha - FK Tachov



to mecz drużyn czwarto - ligowych, wybrałem ten mecz bo byłem ciekawy, jaka jest różnica między naszymi ligami, jeżeli chodzi o publiczność, to u nas zdecydowanie na plus, są ultrasi ( co prawda nie wszędzie), i coś się dzieje na trybunach, tutaj cisza, spokój od czasu do czasu ktoś tam krzyknie, lub głośniej powie przy piwku, obecnym na każdym stadionie :-), piłkarze reprezentują niestety większą klasę piłkarską niż u Nas, wiec spokojnie oglądaliśmy mecz, równocześnie degustując piwko i przygotowywaliśmy się do wieczornego wydarzenia czyli Derby Pragi.
bilet: brak
widzów: 100















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz