..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 1 marca 2013

Marsz Żołnierzy Wyklętych

1 marca jest dniem poświęconym pamięci Żołnierzy Wyklętych
antykomunistycznego i niepodległościowego podziemia.

Co roku coraz więcej uczestników Marszu Żołnierzy Wyklętych, nie ma co zbytnio opisywać, trzeba było być na miejscu, godne do odnotowania jest uczestnictwo prawie 400 osobowej grupy Kibiców BKS STAL, w tym 50 osobowa grupa Braci z Sosnowca, zbytnio fotek nie robiłem, bo chyba nie na tym to polegało, zresztą fotografów amatorów było masę, tak że zdjęcia będzie można zobaczyć w necie.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz