..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 23 kwietnia 2015

(20) ŁKS Łódź - Sokół Aleksandrów Łódzki

III liga łódzko - mazowiecka 

ciekawy byłem jak wygląda mecz ŁKS-u w środku tygodnia i jedyne co mogę powiedzieć to że się odbył, piłkarze grali fatalnie, w pierwszej połowie gdyby sędzia nie podyktował trochę naciąganego karnego, to gospodarze nie oddali by chyba ani jednego celnego strzału na bramkę przeciwnika. Na trybunach niestety trochę mało Kibiców, był sporadyczny doping, ale jeżeli piłkarze gospodarzy będą tak dalej kaleczyć to chyba stracą nawet zaufanie do tych najwierniejszych Fanów.
widzów: 742
bilet: 20 zł 








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz