..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 1 maja 2015

(22) KS Bystra - LKS Sokół Hecznarowice

B klasa Bielsko-Biała

jutro finał Pucharu Polski, wiec dzisiaj na przedsmak mecz w Bystrej, pierwszy raz jestem na meczu KSB na własnym stadionie, choć właściwie to on znajduje się w Wilkowicach, liczyłem na pewną wygraną gospodarzy, lecz jak się nie wykorzystuje szans bramkowych, a zwłaszcza rzutu karnego, to trudno o wygranie meczu. Kibice gospodarzy z dopingiem przez cały mecz, wyposażeni w bęben oraz dwa megafony, no a przed mecze szli na mecz z głośnym śpiewem, żeby wszyscy wiedzieli kto dzisiaj gra.
bilet: brak
widzów:
























 dla każdego otwieracz gratis :-)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz