..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 15 sierpnia 2015

(42) Zagłębie Sosnowiec - Górnik Zabrze

1/16  Pucharu Polski 





jak to się mówi dla ulubionej drużyny, zrobi się wszystko, więc również ja postanowiłem odwiedzić Sosnowiec w meczu pucharowym, ze względu że teraz pracuje w Łodzi, więc zwolniłem się wcześniej i jazda na mecz Zagłębia, no i niestety zaraz po meczu kierunek odwrotny bo jutro od rana praca. Mecz super, pewna wygrana gospodarzy, dominowali zwłaszcza w drugiej połowie, jak zwykle wspaniała atmosfera na Ludowym i nie tylko, jak to u Braci. A goście, no cóż napisać, na boisku byli i w sektorze za bramką również, w obydwu przypadkach bez rewelacji. Najważniejsze że Zagłębie gra dalej. Na mecz widoczna spora grupa Kibiców BKS STAL, ale to chyba normalne. Wyprawa udana i teraz czekamy na następnego przeciwnika.
widzów:
bilet:



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz