..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 16 stycznia 2016

(1) RKS Raków Częstochowa - BKS STAL

mecz sparingowy


bramki dla BKS-u strzelili: Zdolski (43 min. karny) oraz Iskrzycki (45 min.)


BKS STAL (I połowa):
KOZIK-DZIONSKO,SOBALA,PROKOPÓW,ZDOLSKI,KRZEMIEŃ,CZAICKI,FURCZYK,
ISKRZYCKI,KARCZ,KOCUR.
(II połowa):
CHMIEL-RUCKI,DUDAŁA,KRZEMIEŃ,PALETA,CAPUTA,LEWANDOWSKI,BRYCHLIK,
LUKE,FURCZYK,WISNIEWSKI.

to już druga sobota z rzędu w tym samym kierunku, tylko tym razem na mecz, można powiedzieć wreszcie pierwszy mecz w tym roku, co prawda tylko sparingowy ale za to Mojego BKS-u. W Częstochowie bardzo fajna słoneczna pogoda, choć mrozik dawał się we znaki, mecz rozegrany na bocznym boisku ze sztuczną murawą, początek spotkania należał do grających w wyższej lidze gospodarzy, którzy swoją przewagę udokumentowali strzeleniem czterech bramek ( jedna nie uznana-spalony), na szczęście Nasi piłkarze pod koniec pierwszej połowy przeprowadzili dwie skuteczne akcje. Druga połowa w wykonaniu całkiem nowych składów, nie przyniosła więcej bramek, można powiedzieć że druga połowa należała do lepiej grających piłkarzy BKS-u.









































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz