..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 24 marca 2016

(15) SKRA Bełchatów - Zenit Kazań ( siatkówka )

co jak co, ale jak tylko jest okazja, to trzeba z niej skorzystać i obejrzeć w akcji, jak to się mówi, jedną z potęg  męskiej siatkówki drużynę z Kazania. Kto gra w zespole z Rosji nie będę opisywał, na pewno są to siatkarze z najwyższej pułki, zresztą w naszej drużynie też nie brakuje gwiazd.  Zresztą  pierwszym meczu na wyjeździe wygrali siatkarze z Bełchatowa i to była można powiedzieć niespodzianka, gdyż siatkarze z Kazania, byli od dłuższego czasu niepokonani na parkiecie..No a sam mecz niestety 😔 bez niespodzianki, goście wygrali można powiedzieć bez apelacyjnie, praktycznie wygrana ich nie była zagrożona w żadnym secie. Publiczność dopisał jak zwykle, zresztą co jest chyba normą jak gra Skra w pucharach. Bilety wysprzedane juz dużo wcześniej, ale od czego ma się Przyjaciół, bilet dostałem i za to Wielkie Dzięki 😊. A jeszcze co do Kibiców, bardzo podobała mi się w jednym sektorze taka mala kartoniada w barwach biało - czerwonych i z dużym napisem "LEON" 😃
bilet: 0zł
widzów:



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz