..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 28 października 2017

Podbeskidzie - Zagłębie Sosnowiec




ZAGŁĘBIE: Kudła - Sulewski, Jędrych, Cichocki, Udovicić, Wrzesiński (81 min. Mularczyk) , Milewski, Banasiak (46 min. Sanogo), Nowak, Nawotka, Lewicki.

Niestety praca nie zawsze idzie w parze z hobby, pasją itd...... zwłaszcza jak w moim obecnym przypadku gdy mecz rozgrywany jest w piątek, a praca oddalona ponad pięćset kilometrów.
No i właśnie teraz tak było, ale ze względu że to Nasi Bracia z Sosnowca przyjechali do Naszego Bielska - Białej, nie może tu zabraknąć zdjęć.
Dzięki Michał za fotki. Niestety nie dodałem wszystkich, bo tu również jest brak miejsca dla fotek z drugiej strony trybun.
Szkoda że Zagłębie zremisowało, ale można też powiedzieć że dobry i jeden punkt. Sosnowiczan wsparło 250 Fanów BKS STAL.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz