..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 26 października 2017

Stadion Olimpijski !!!

To już moja kolejna wizyta na stadionie Olimpijskim, a właściwie na całym kompleksie olimpijskim, podczas wizyty w Monachium. Lubie odwiedzać to miejsce, zawsze zobaczę coś nowego, ciekawego. Tutaj nie tylko odbywały się igrzyska olimpijskie, ale również wspaniałe mecze rozgrywali piłkarze Monachijskich Lwów.
Mam nadzieje że gdy piłkarze awansują już do wyższej ligi, właśnie tutaj będą rozgrywać swoje mecze, a nie tam na tej czerwonej arenie, gdzie trzeba płacić dużą kasę. A zapewne będzie taka potrzeba, dopóki nie zostanie rozbudowany Grunwalder stadion, bo TSV 1860 ma sporo Fanów którzy chętnie przyjdą na mecz, dopingować ich z całego serca.



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz