..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 1 grudnia 2017

(81) OKS Stomil Olsztyn - SKS Wigry Suwałki





ODWOŁANY

Zima blisko, więc praktycznie mamy już koniec pierwszej rundy w niższych ligach, ale dla mnie na szczęście, są mecze przełożone i dlatego po raz drugi trafiłem na mecz Stomilu. No i co z tego że zakupiłem bilet, że spora grupa sympatyków gospodarzy pomagała przy odśnieżaniu boiska. Jeszcze gdy piłkarze się rozgrzewali na boisku, spiker podał komunikat że wystarczy jak będzie odśnieżone pole karne, to sędzia zezwoli na rozegranie meczu. Najdziwniejsze jest to że zawsze mi się wydawało że Suwałki leżą tak daleko na północ i zima tam jest najdłużej, czyli są przyzwyczajeni do śniegu. A to właśnie wszyscy z ekipy gości nie chcieli grać tego meczu. Najbardziej szkoda przybyłych na to spotkanie Kibiców, tak długo czekali, a tu jedna decyzja i potraktowali ich , szkoda pisać. Jebać pzpn i to wystarczy. Na meczu była jako gość honorowy, Nasza Mistrzyni Joanna Jędrzejczyk, spodobały mi się jej wypowiedź do Kibiców zebranych na trybunie " ta ostatnia walka to był wypadek w pracy, obiecuje pas wraca do Olsztyna" Więc zamiast meczyku, było piwko w Pubie u Kibica, super lokal.
bilet: 15 zł












































 Lwy są wszędzie,





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz