..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 4 lutego 2018

(8) Stomil Olsztyn - Biofarm Basket Suchy Las (koszykówka)

II liga, grupa A


93 : 88
(30:29, 22:17, 17:19, 24:23)

30-Rafał  Chudzik      22-Aleksander Lewandowski 
19-Ante   Markoć        20- Marcin Woroniecki
17- Wiktor Specyalski

Niedziela popołudniu, hala OSiR pełna i ta gra koszykarzy, cóż więcej potrzeba. Praktycznie nie ma meczu koszykarzy bez nerwowej końcówki, na szczęście wielka radość zapanowała z powodu wygranej gospodarzy, choć mieli niekiedy takie przestoje w zdobywania punktów, że kibice bali się o końcowy wynik. Dobrze że potrafią się zmobilizować. To już mój czwarty mecz koszykarzy z Olsztyna na którym byłem i można zauważyć coraz lepsza atmosfera jeżeli chodzi o doping.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz