..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 6 maja 2018

(26) BKS STAL - Falubaz Zielona Góra

III liga, grupa III


1:0 KARETA (81')

BKS STAL: BRUCHAJZER - RADOMSKI, MĄCZKA, KARETA, GRABSKI, TONIA, SOBALA, MUSIOŁ, PIELICHOWSKI ( 90 min. OCZKO), CZAICKI, KARCZ (86 min. WRÓBEL)

   Tak myślę, co by tu napisać o takim meczu? Najważniejsze są dwie rzeczy, pierwsza to oczywiście że wygraliśmy ten mecz, no a druga która mnie najbardziej cieszy, zresztą chyba wszystkich Kibiców BKS STAL, to powrót na boisko Marcina WRÓBLA. Nam naprawdę jest bardzo potrzebny rasowy napastnik, a Marcin potrafi strzelać bramki. A co do meczu, to najważniejsze już napisałem wcześniej: WYGRALI. Liczyłem na łatwiejsze zwycięstwo, ale mecze ze słabszymi drużynami dla Nas zawsze są ciężkie. Po zdobytej bramce odezwały się trybuny, no i jak zwykle niestety te po stronie Old School, ale miejmy nadzieje że jeszcze do końca tego trudnego sezonu, pozostali przypomną sobie, do czego potrzebni są Kibice na meczach😊
bilet: karnet
widzów:





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz