..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 5 maja 2018

Kop of Boulogne w B-B

   W sobotę wieczorem zamiast przed telewizorem spędzić czas, pojawiła się miła niespodzianka, w postaci odwiedzin dwóch Fanów bardzo znanej legendarnej grupy  Boulogne Boys z Paris Saint Germain. Oliwer i Jean-Paul przyjechali do Naszego kraju zobaczyć kilka mecz.
      Interesowało ich nie tylko gra piłkarzy, bo przecież we Francji mają o wiele lepszych, ale zwłaszcza sytuacja na trybunach. Szkoda że nie znalazł się na ich liście, mecz Naszego BKS STAL, ale za to znaleźli czas żeby mnie odwiedzić. Długie było to nocne spotkanie przy polskim piwie, ale przecież było o czym opowiadać.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz