..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 12 maja 2018

(27) Gwarek Tarnowskie Góry - BKS STAL

III liga, grupa III


0:1 MUSIOŁ (60')
0:2 MUSIOŁ (93')
0:3 RADOMSKI (93')
BKS STAL: BRUCHAJZER - TONIA, KARETA, MĄCZKA, GRABSKI - PIELICHOWSKI (65 min. BEZAK), MUSIOŁ, SOBALA, OCZKO (65 min. RADOMSKI) - CZAICKI, KARCZ (75 min. WRÓBEL),

     jak tu żyć w takim Kraju gdzie każdy klubik, może sobie wymyślić remont stadionu, żeby tylko nie wpuścić Kibiców gości. Ale dla mnie to nie przeszkoda, jak tylko zdrowie pozwoli będę się trzymał zasady: 
GDZIE GRA MÓJ BKS STAL - JESTEM I JA.

Na miejscu okazało się, że bilety są normalnie sprzedawane i nie ma żadnego problemu z wejściem na stadion. Co prawda remont był, ale pomieszczeń klubowych, stadion był nietknięty.  Pierwsza połowa wyrównana, gospodarze na początku grali twardą piłkę, ale również Nasi piłkarze pokazali że dla nich taka gra nie jest obca. Po przerwie coraz lepsza gra Naszych i popisy niecelności i chamskiej gry gospodarzy. Sama końcówka to już dobijanie gospodarzy, tak naprawdę wielkie dzięki dla Trenera za super taktykę. Wygrała Drużyna o wiele lepsza i dojrzalsza. Dzięki pomocy działaczy BKS STAL, pierwszą połowę oglądałem z balkonu VIP, z poczęstunkiem, niestety napoje bezprocentowe. Po takim meczu powrót wspaniały z piwkiem.
bilet: zaproszenie
widzów: 250

































































2 komentarze:

  1. Górnik II Zabrze – BKS Stal Bielsko-Biała 17.09.2017

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Mam 43 lata i jestem groundhopperem z Warszawy. Niestety nie prowadzę żadnego bloga, więc bardziej zareklamować się nie mogę. :) Namiar na Twojego bloga dostałem od kolegi, prowadzącego bloga Rafalontour. 19 maja zamierzam przyjechać do Bielska na mecz BKS z Piastem Żmigród. Czy będziesz też na tym meczu? Może byśmy się spotkali?
    Pozdrawiam,
    Jacek z Warszawy (mój adres e-mail: jacek.charon@op.pl)

    OdpowiedzUsuń